Maafkan aku Adiaratna - Duniaku Nasa2k

Rentetan Perjalanan Kehidupan

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday 18 January 2019

Maafkan aku Adiaratna



MAAFKAN AKU ADIARATNA

Hulurkan kemaafan padaku Adiaratna
Bila kekadang aku jelmakan engkau dengan senyuman
Kerana senyuman meruntun aku
Untuk terus berlagu

Aku bukan terlalu aga
Bermimpi pada dahina
Dan senyum yang kutukar itu
Mendamari langkah laluan
Agar nyalang tanpa rintangan

Maafkan aku Adiaratna
Kerana kekekadang aku meletakkan engkau
Terlalu jauh dari rongga nafas
Yang bergemetaran

Bukan adikara aku melepaskan adiaratna
Berangta yang mengamuk jiwa
Kekadang menjadi terlalu indah
Bila kita berjauhan

Serdang
03.03.1993

No comments:

NOTA DAN LATIHAN KATA HUBUNG PANCANGAN KETERANGAN

  KATA HUBUNG PANCANGAN KETERANGAN    1. Kata hubung pancangan keterangan ialah kata yang berfungsi untuk menghubungkan klausa utama d...

Post Top Ad

Your Ad Spot